Startermuzikant

Tot de leerling het niveau heeft bereikt om in het jeugdorkest te komen spelen, bieden wij een ‘starters lidmaatschap’ aan voor een bedrag van slechts € 15,- op jaarbasis. De leerling blijft zo bij onze vereniging betrokken en wordt van alles op de hoogte gehouden.

Een paar keer per jaar krijgen de starters de mogelijkheid om met jeugdorkest M-tastic! mee te repeteren en op te treden, hetzij met zang, percussie en op het eigen instrument. De muziek wordt door onze dirigent van het jeugdorkest zo geschreven dat elk niveau leerling mee kan spelen. De leerlingen ervaren zo ook het plezier in het samenspelen in een orkest en kunnen regelmatig ouders, familie en vrienden én zichzelf trots maken door te laten zien hoe zij zich ontwikkelen.

Vervolgens: doorstromen naar het jeugd-poporkest
Door de contacten van de vereniging met de docenten zal tijdig blijken wanneer een student het niveau heeft behaald om naast de eigen privé lessen ook volledig met ons jeugd-poporkest mee te gaan repeteren. Meestal is dit na ongeveer 1 à 2 jaar les. Het starterslidmaatschap wordt dan omgezet naar een jeugd/volwassen lidmaatschap.

Het inschrijfformulier is te vinden op onze downloadpagina.

VOLG ONS OP FACEBOOK, YOUTUBE EN INSTAGRAM

Made with ‌