Just-M!

Coverorkest

Just-M!
Just-M! is het hoofdorkest van de muziekvereniging uit Meteren. Het orkest is het beste te omschrijven als een spetterend coverorkest, met repertoire uit vooral de Top 2000. Just-M! is dan ook een graag geziene gast bij diverse evenementen en feesten.

Bezetting
Just-M! bestaat uit een zanger en zangeressen, een ritmesectie (bas, gitaar, drums, percussie, toetsen) en een groot aantal blazerssecties: fluiten, saxofoons, klein koper, groot koper.

Repertoire
Het repertoire van het orkest bestaat uit herkenbare en vlotte muziek, voornamelijk uit de Top 2000 en wordt voor een groot deel door de dirigent zelf gearrangeerd. Van rock ’n roll tot pop, van blues tot rock, diverse genres passeren de revue. Van de jaren 60 tot aan hedendaagse muziek…… Dat maakt dat het orkest in de regio wel als uniek genoemd mag worden.

Dirigent
Just-M! staat onder leiding van dirigent Aart Versluis, muzikant in hart en nieren. Hij was jarenlang trompettist bij o.a. Concordia Culemborg en de BB Showband. Verder dirigeert hij ook al een groot aantal jaren de muziekvereniging in Rumpt.

VOLG ONS OP FACEBOOK, YOUTUBE EN INSTAGRAM

Offline Website Maker